Ayn Syamira's

Portfolio

kenangan dengan kawan2...pas spm..

Leave a Comment
salam...kemarin bertepatan dengan tarikh 05.05.2009...aku dan 4 sahabat aku kuar gi picnic..!!best oo..heppy sangat bersama2 dgn kawan2 yang selalu ada dengan ak time susah or senang..mungkin kemarin last kami bertemu..tapi jangan salah paham..pesahabatn kami xkan putus..!!i2la janji yang kami patri..never end in our frenship..:)..kitaowg g pantai pcb..daa la tgah2 panas.hahaha..but heppy coz..kawan2 yang rapat ada dgn aku..kemarin aku kuar dengan ayu,t-qa,tie,mama n aku cendiri la..hehe...masa daa nak smpai pantai ayu tukar plan nak p taman tengku anis..hahaha.last2 kitaowg sesat coz si driver(ayu) tersalah jalan..hahhaterpaksala kitaowg gna plan yang pertama...hhihhiihhi..pas gi panati ayu ajak p muzium..hahhayang kelakarnya..kitaowg sume daa hidup kat kelantan hampir 18 tahun sekalipun xpernah masuk muzium..haha...trukkan.?g negeri orang ye ye g muzium..negeri sendiri..muzium pun xtau kat ne...haha..mujur ayu bagi idea yang bernas...jadik buat pertama kalinya..jeng22....kitaowg melangkah masuk ke muzium istana..best upenyer!!heheyang ag best..lam muzium xdbnarkan gna kamera..tp ktaowg..habis 1 muzium kitaowg posing ambik gambar...kah222..past kitaowg la plak kat muzium perang..best ooooooooooo.. :)dapat pegang senjaat macam kukur kelapa zaman dulu..hahan yang penting dapat lihat replika tugu NEGARA!!!rasa cam timbul perasaan yang luar biasa r..hahahadapat selami perjuangan pahlawan2 dan askar kita bertarung nyawa menyelamatkan maruah negara tercinta nie..so...MERDEKA!!!!!!hahah..pastu..niela time yang paling cdey..saat berpisah...sume owg senyap..coz kitaowg sedar..pasni ktoww akan tempuhi dunia baru..xkan ada ag sahabat yang sanggup susah senang cam kat skol..hhuhuhu :'(..huhuhusedey woo....xtahan rasa nak berdepan ngan situasi nie...terkenang cam2 kenanagan masa skol lu..uhhuuhwuuuuuuuaaaaaaaaaaaaaaaaaaa... ;'(pepun...janji persahabatan nie xkan putus!!..2 tie,mama,ayu n t-qa u all la da best fwens 4 ayn!!ayn cyunk cgt kat kowang!! :'(life must go on..mudah2an kitew sume berjaya capai cite2 yang kite semua idamkan..amiiin...
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

0 Juri Awam: