salam...
aq xnak merapu kat cini..
tp,bilew sebut jew sal cita2..
teringat..cita2 aq...
mintak upu ari 2,langsung bukan cita2 aq..(laupun da skit)...
dari kecik sampai skunk,aku xpernah lupa cita2 aq..
aq menyesal gak,dari kecik xpenha nak pikir masa depan...enjoy ja..
kang skunk da merana xley capai cita2,..adoi...(~_~)
macam2 halangan ada...
dari sgi..tutttttttt....dari segi...tettttttttt...n macam22la!
tension la we..huhu...
cita2 aq 2 bukan saja cita2..tp jgak impian dan harapan...mungkinkah..tahunahadapan akan jadi kenyatann???
arggghhh!!!..
aq hanya mampu bertawakal dan redha..berdoa tanpa rasa putus..
moga ada sirna buat aq tahun hadapan..walaupun lambat 2 tahun dari orang lain..
xapa..asal..aq tetap laksana kannya..
aq xnak merapu kat cini..
tp,bilew sebut jew sal cita2..
teringat..cita2 aq...
mintak upu ari 2,langsung bukan cita2 aq..(laupun da skit)...
dari kecik sampai skunk,aku xpernah lupa cita2 aq..
aq menyesal gak,dari kecik xpenha nak pikir masa depan...enjoy ja..
kang skunk da merana xley capai cita2,..adoi...(~_~)
macam2 halangan ada...
dari sgi..tutttttttt....dari segi...tettttttttt...n macam22la!
tension la we..huhu...
cita2 aq 2 bukan saja cita2..tp jgak impian dan harapan...mungkinkah..tahunahadapan akan jadi kenyatann???
arggghhh!!!..
aq hanya mampu bertawakal dan redha..berdoa tanpa rasa putus..
moga ada sirna buat aq tahun hadapan..walaupun lambat 2 tahun dari orang lain..
xapa..asal..aq tetap laksana kannya..
0 Juri Awam:
Post a Comment