Haaa...
mcm y ditulis di profile..
aq kan pelajar aquaculture (kot bi ) a.k.a akuakultur..
kat mana ???
kat umt la ! hehhee...
napa aq bangga sangat jadi budak aqua ??|
sebab aqua mmg gempak ! hehhee..
yang ngajar semua Dr and prof ...yuhuhhh..
gipun , aqua sedang naik skunk..
dekat seluruh dunia r..
seperti , korea , china , jepun , and malasyia sendiri..
memnag vazzz r..hehee
korang tau x aqua nie belajar sal apa ??
meh na cita sikit..
aqua nie sal hidupan laut cth : ikan ,udang , sotong n mcm2 ag..
aqua nie kita pelihara ikan ternakan ..
untuk membantu industri perikanan ..
kan semua tahu , makin hari ikan kat laut , kat sungai makin kurang kan ??
so , that's why aqua sedang dinaikkan..
untuk membantu menambahkan makanan laut di dunia ..
usahawan aqua akan menternak ikan dalam kolam..
bila sampai masa ikan akan dijual kat pasaran kan..
ikan y paling senang untuk di kultur adalah ikan tilapia..
selain tu , xsemestinya semua yang belajar aqua kena bukak kolam..
kita kan kekurangan dalam kepakaran dalam industri nie..
so ,belajar aqua , kita boleh jadi pakar dalam pengurusan air ,pakar dalam pemakanan ikan ,pakar dalam kesihatan organima laut , pakar dalam pengkulturan ikan , pakar dalam penjagaan ikan ,pakar dalam konsultansi untuk usahawan2 akuakultur ...
haaa....
tengok...
banyak kew kijo !....
hehee..
universiti luar negara pon banyak tawar kursus nie...
mmg cayalah !..hehee..
nant posting len...eden cite subjek2 y kitaorang belajar setiap semester ok ?
p/s: ketik ... ketik ...
mcm y ditulis di profile..
aq kan pelajar aquaculture (kot bi ) a.k.a akuakultur..
kat mana ???
kat umt la ! hehhee...
napa aq bangga sangat jadi budak aqua ??|
sebab aqua mmg gempak ! hehhee..
yang ngajar semua Dr and prof ...yuhuhhh..
gipun , aqua sedang naik skunk..
dekat seluruh dunia r..
seperti , korea , china , jepun , and malasyia sendiri..
memnag vazzz r..hehee
korang tau x aqua nie belajar sal apa ??
meh na cita sikit..
aqua nie sal hidupan laut cth : ikan ,udang , sotong n mcm2 ag..
aqua nie kita pelihara ikan ternakan ..
untuk membantu industri perikanan ..
kan semua tahu , makin hari ikan kat laut , kat sungai makin kurang kan ??
so , that's why aqua sedang dinaikkan..
untuk membantu menambahkan makanan laut di dunia ..
usahawan aqua akan menternak ikan dalam kolam..
bila sampai masa ikan akan dijual kat pasaran kan..
ikan y paling senang untuk di kultur adalah ikan tilapia..
selain tu , xsemestinya semua yang belajar aqua kena bukak kolam..
kita kan kekurangan dalam kepakaran dalam industri nie..
so ,belajar aqua , kita boleh jadi pakar dalam pengurusan air ,pakar dalam pemakanan ikan ,pakar dalam kesihatan organima laut , pakar dalam pengkulturan ikan , pakar dalam penjagaan ikan ,pakar dalam konsultansi untuk usahawan2 akuakultur ...
haaa....
tengok...
banyak kew kijo !....
hehee..
universiti luar negara pon banyak tawar kursus nie...
mmg cayalah !..hehee..
nant posting len...eden cite subjek2 y kitaorang belajar setiap semester ok ?
p/s: ketik ... ketik ...