yeah ! update !hehe
know what...
today .. dak2
UMT semua kena kejutan !
kejutan apa ??
kejutan RESULTS EXAM la !
(^_^)
mana2 y masih belum cek..sila2 kan cek ek !
ok2..
na cite sikit nie ..
b4 cek results tengahari tadi ,
semalam aq mimpi ..
mimpi reults teruk ! huhu..
kecewa ati eden tau !
takoot gila kot...
then tengahari ,
Kawan ku izyan hasina
"posted "
dekat FB , kata results dah kuar !
wuhuuu.... seram gila baca !
then ,
aq chat dengan hazza , dia kata " aq xmahu cek results "
aq pon kata " aq pon xnak cek jgk sebab rasa cm teruk jek keputusan sem nie "
(cmne xrasa teruk , 24 hour cite korea jek ! malam alst papaer langsung xstudy ,
merayau ke bilik Chik zaira kutip cerita memenuhkan Hard disk !)
tapi ,
haha... xley blah langsung !
tapi siyes nak habaq mai ,
aq takott gila 2..
jantung cm nak pecah tau pump darah dan oxygen ..
tapi , aq kuatkan semangat jugak !
nak xnak nant kena tgk jugak kan .. kan... ??
aQ pon dengan xberaninyer
tekan
"keputuan peperiksaan semasa !
woooaaa !!! (takot pon tekan jugak ! ceh !)
Then , slow2 ..
aq gerakkan tetikus turun dan makin turun
sebab na tgk results nie..
sampaila dekat kotak2 .
y tersimpannyer keputusan 2 exam..
jeng2...
aq perasan "A" jek dekat aats sekali..
pastuh terus xsedar da...
pakai terus lajukan tetikus gerak smapai bawah
sebab na tengok cgpa !
Then , dalam hati aq "gilo ko ! "
hahaha..
then
aq terus bukak pintu bilik , then dengan xtau apa perasan ,
cakap dekat mama n baba aq ,
"mama ,baba kakak dapat pointer .:..
n mama terus peluk aq ...wohooo..
baru teringat , syukur alhamdulillah ..
baba ckp "tahniah kakak "
alhamdulillah..
"perkataan "
yang xlepas dari mulut aq, mama n baba ..
syukur sangat ..
then baru aq re- check takot2 salah ..
hehehe
walaupun xsehebat mana aq tetap bersyukur yeah !
tapi aq fikir dan tetapkan dalam hati
"wahai hati , jangan pernah rasa senang dengan apa yang diperolehi ,
jangan pernah rasa lenang kerna itu belum penentu masa depan..
wahai hati , ini adalah dugaan ALLAH..
dugaan yang perlu aq sentiasa ingat serta pegang ,
kerna dugaan begini boleh saja jadi pahit jika aq tidak berwaspada "
yeah ! kerna dugaan itu mcm2 bentuk dan keadaann..
dan sekarang keputusan ini ibarat dugaan kepada aq,
aq mesti sentiasa tetapkan hati dan fikiran serta terus pandang ke hadapan ..
so , kepada 'KILLER SPIRIT aq "
kak hasna , kak gie , kak tie , hazza , zura , zera , shida , sue , izyan , zira ,amir , syafiq , paan , hisyam ,dan semua "dak akua" , twinnku (arfa) romate ku ( aspa , mastura dan afifah )
kawan/ ex room ku ,( narumi izzat), kawan ex matrik ku , (kak ijah )
ex school ku (aisyah ketam ), AZ aq , adikku dan teristimewa mama n baba ku , guru2 ku pensayarah2 ku..
terima kasih kalian ! semangat dan doa kalian adalah penguat aq dalam berjuang ..
hanya ALLAH mampu membalasnya...Insyaallah... !
SAYANG KALIAN SEMUA !







