haip!
3 post sahaja untuk 2013, gara2 terlalu sibuk menguruskan kehidupan.
Banyak sebenarnya draft yang dah ditulis, cuma malas mengedit dan of course lah terbiar macam tu jerla lama2. haha
2013 cakap nak aktif menulis, tapi hampehkan. sibuk sungguh sebab masa tuh tengah diambang pengajian semester terakhir degree.
so, sekarang kononlah, nak kembali berkongsi sedikit perjalanan kehidupan (tak ada yang menarik pun) konon2lah, tapi entah berjaya entah tidak.haha
mudah2an berjayalah ya.
slow2 okay. kaku dah nie lama x menulis santai macam nieh..hurm.. =)
0 Juri Awam:
Post a Comment