Ayn Syamira's

Portfolio

Setelah 12 tahun.. we still a best friends!

Leave a Comment
As salam...!
harini..masa nie..saat niee...
nak cerite about 2 orang yang berada di gambar di atas!
sapa dorang nie?? sapa sapa???
heheheeeeeeeeeeeeeeeeeee
 Caner ek nak cakap...dorang bukan kawan..bukan family...
tapi dorang lebih dari tuh...
dorang bukan kawan sebab dorang adalah sahabat sejati saya!
dorang bukan family tapi dorang macam family bagi saya!

12 tahun dah berlalu...
since kami jadi kawan sejak darjah 5..till now! n insyaallah till forever..amin!
kami mungkin xbanyak kenangan sangat sebab kami berpisah jauh di mana..
both of them..still there...at Selangor,while i'm here..Kelantan..hukhuk!

dan..after lepas 10 tahun xjumpa...kami jumpa balik masa saya n kawan2 course mate follow trip ke KL..daaangggg!
it will forever be my best moments in life as when a got to see both of this friends!
wuaaaaaaaaa.......rasa nak nangis sgt2..but...i'm control it!...kkkk
they be really gorgoeus as time pass....n i'm really to be one of their friends!

Y purple murple tuh Fatin farhana while the one with baju kurung tuh adalah Azizah! =)
I know their family well n they too...know my family well.. =)

kitaorang jadi kawan baik sebab 1 kelas masa darjah 5... n yeah...3 tahun di Selangor memang diisi dengan gelak ketawa bersama dorang!
bila berpisah....we still berhubung...mula2 guna surat..sebab masa tuh handphone mahal gile..lepastuh kitaornag upgrade ker telefon rumah...bergayut2...
maju sikit..kitaorang upgrade mesej di Hp ker email...
maj

Pasal dorang sikit... =)
Azizah now dah kerja...after spm...terus kerja..sebab dia memang pro bab2 kerja..so, dia kerja! hehhe...
Atin still belajar macam saya... dekat poli...n gonna be diploma holder in 2 years maybe...pray for her ok!


To Atin dan Azi:
 Thanks korang sebab sudi jadi kawan ayn sampai sekarang!..
heaven sangat sebab ayn ada 2 orang kawan yang xpernah2 putus nak smbung ukhuwah persahabatn kita..
Zah! kerja, kerja jugak..jaga kesihatan tau! i love u!
Atin! study leklok! =) i love u !!!

Ayn tunggu korang datang kelantan...i'm waiting for that moments eagerly!.
Hope that gonna be real sooonnnn!... =)











Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

0 Juri Awam: