Ayn Syamira's

Portfolio

kehidupan di UMT

Leave a Comment
salam....ari nie 25 july 2010...
hampi 3 minggu aku tlah melangkah k universiti malaysia terengganu....
dunia baru kehidupan baru persekitaran baru dan perjalanan idop yang pastinya baru...untuk 3 minggu nie aku berjaya melepasi peringkat awall..iaitu peringkat menysuaikan diri aku dengan kehidpan di hostel dan kampus yang amat2 besar..hehhe
aku memohon untuk mengikuti jurusan akuakultur..dan aku berjaya medapat tempat dalam jurusan tersebut,...
bersyukur kerana cita2 ku makin mendekati....dan berharap akan ada sirna buat aku....
3 tahun akan aku jalani khidpan sebagai peljar sarjana muda akuakultur....
dengan jadual yang tramat pack...aku akan cuba yang terbaik!!!!yang terbaik!!!...
dikelilingi dngan sahbat2 yang sama2 berjuang di sini,ternyata aku gembira dngan kehidupan aku sekarang....ct zaheera,hazza,suliza,nazurah,anne,fatiha,shidah,dan ymama dan sahabat2 yang lain...yan sring membahagiakan kehidupan aku...tak silap ku mmilih UMT!!!.kepada sahabatku..teruskan perjuangan kita bersama2..yew..moga cita2 kita tercapai!!
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

0 Juri Awam: