daa 3 minggu aku disini..keseorangan.tanpa hilai tawa yang tercinta..tanpa nyanyian pengubat duka ku....
tp aku rdha dengan pemergian nyer..dei menuntut ilmu...
moga2 ALLAh mempermudahkan jalan kami...
4 thun di U.S...
moga dia betah dengan kehidupan di sana....
mahal untuk mesej n menghubungi ku...facebook pengikat cinta kami....
namun,kemahalan i2 xpernah menjadi penghalang untuk dia terus menghubungi ku walau jarang..rindu katanyer..hehehe....
to my hubby:bby windu sangat2 dekat abg...semoga selamat sentiasa di sana..n i'm alwaz here..4 u...waitim 4 u....ever mish u!!n alwaz love u!!!take good care there....jaga diri...jaga kesihatan...muahhh!!!!!
tp aku rdha dengan pemergian nyer..dei menuntut ilmu...
moga2 ALLAh mempermudahkan jalan kami...
4 thun di U.S...
moga dia betah dengan kehidupan di sana....
mahal untuk mesej n menghubungi ku...facebook pengikat cinta kami....
namun,kemahalan i2 xpernah menjadi penghalang untuk dia terus menghubungi ku walau jarang..rindu katanyer..hehehe....
to my hubby:bby windu sangat2 dekat abg...semoga selamat sentiasa di sana..n i'm alwaz here..4 u...waitim 4 u....ever mish u!!n alwaz love u!!!take good care there....jaga diri...jaga kesihatan...muahhh!!!!!
1 Juri Awam:
baby jangan la sedih-sedih ya...
insyaallah kalau ada rezeki abang nyanyi lagu baby k...
muahhhh!!!!!rindu baby sangat-sangat...
Post a Comment