Mama aq sendiri ,baru dua hari start makan sudah menampakkan perubahan yang..jika sebelum nie , betis dia seperti mencnegkam, keras , susah nak urut , tp baru sehari makan , urat2 kaki dia menjadi sakit dan pahtu itu , aq dah boleh urut kaki dia...dah xmencengkam...harap2 sangat bila check up bulan 9 nie ,a da berita gembira untuk aq sekeluarga..doa2kan..apa2 aq pasti update pasal mama q nant ok ? =)
testimoni yang aq dengar sendri dari orang yang telah memperkenalkan produk ni :
BELIAU (K.ni) adalah pesakit kanser tahap 3 xsilap aq , hampir kena kimo, tapi dia xnak buat agi..alhamdulillah jumpa dengan produk nie beberapa hari je ambil alhamdulillah..dr sahkannya sembuh dari kanser...
Nenek kepada anak angkat dia , lumpuh sudh lama , bagi makan TF ,alhamdulillah , 2 hari selepas tuh da boleh pergi ambil air sembahyang sendiri....!
antara testimoni lain :
Kemandulan
Lebih 10 tahun saya tidak dapat hamil dan juga sakit thyroid. Tempoh hari saya diserang demam selsema dan ibu beri saya 10 biji TF. Dalam 2 hari, sakit saya reda, dan selepas 2 bulan, doktor sahkan saya sudah hamil. Saya cukup gembira. Alhamdulillah.. Daripada Puan Fazilah, Tampines Singapore,
Masaalah bersangkutan Kehamilan
i. Saya sedang mengandung & selalu merasa tidak sihat & mabuk. Saya juga sudah keguguran 5 kali sebelum ini. Sejak memakan TF, saya rasa sihat, merasakan tenaga seperti sediakala & tidak mengalami mabuk lagi. Saya kini telah melahirkan dengan selamat. Terima kasih kepada TF! Pn Hani, Tampines, Singapura
ii. Saya selalu merasa mabuk waktu hamil trimester yang pertama. Kehamilan kali ini, saya mengambil Transfer Factor dan keadaan kehamilan saya sangat berbeza dari yang dulu-dulu. Saya segar dan bertenaga. Malangnya pada bulan ke-8 kehamilan saya, anak-anak saya yang besar dihidapi chicken pox dan ianya terjangkit kepada saya. Saya sangat panik pada waktu itu sebab saya tahu bahwa ibu mengandung yang menghidapi chicken pox menghadapi bahaya yang sangat tinggi. Chicken pox saya tumbuh sampai ke dalam mulut, di tekak dan di gusi saya. Saya terus mengambil tindakan segera mengambil dose Transfer Factor Advanced yang tinggi. Saya mengambil 15 biji TF Advanced sehari (5 kali pagi, tengahari dan malam) dan juga 5-10 biji TF Chewable, dihisap perlahan-lahan dan dibiarkan di dalam mulut saya untuk beberapa waktu. Saya juga mengunakan ubat gigi TF setiap hari. Mujurlah, cacar yang tumbuh di dalam mulut saya susut selepas 2 hari. Chicken pox saya juga terkawal. Dan alhamdulilllah, bayi yang saya lahirkan sihat dan sangat ceria, dengan timbangan 9.5 paun! Saya menggelar anak saya, “My Transfer Factor Baby!”
iii. saya telah lama berkahwin , tetapi tidak mendapat cahaya mata disebabkans aya juga mempunyai ketumbuhan di dalam perut yang membuatkan saya mustahil untuk menimang cahaya mata , tetapi selepas mengambil TF selama beberapa hari , saya asyik muntah dan tidak selesa perut , alhamdulillah setelah berjumpa Dr, saya telah disahkan mengandung 2minggu..
Saya mengalami stroke (angin ahmar) sejak satu setengah tahun lalu. Sebelah kaki & tangan saya tidak dapat berfungsi & lidah juga menjadi kelu. Setelah mengambil TF dari Winners4Life selama sebulan setengah, sebanyak 4 botol, kini saya sudah boleh berjalan & saya juga dapat bercakap dengan lancar. Alhamdulillah. Terima kasih pada Anna & Winners4Life kerana menganjurkan penawar hebat ini! Daripada Che Gayah, Kulai, Johor.
= Sakit Lutut
Saya menderita sakit lutut yang sangat berat. Saya tidak dapat duduk bersila lebih dari 1 tahun & tidak boleh menaiki tangga & juga terpaksa bersolat duduk. Lutut saya keras dan tidak dapat berbengkok menyebabkan saya terpaksa merangkak apabila bangun dari duduk berlunjur dilantai. Selepas 2 bulan memakan TF sebanyak 6 biji sehari, saya kini boleh duduk bersila, menaiki tangga & solat berdiri. Alhamdulillah! Terima kasih . Daripada Pn Rugayah, Kulai, Johor.
=. Sakit Buah Pinggang
i. Saya menderita sakit buah pinggang & menjalani dialisis 3 kali seminggu. Sebelum makan TF anjuran,saya selalu penat, terlalu lesu & berbaring sahaja. Sekarang tenaga saya sudah pulih & dapat bekerja kembali untuk mencari nafkah keluarga. Sel darah merah saya juga sudah bertambah, menurut doktor. Alhamdulillah. Daripada En Khalid, Kulai, Johor.
ii. Saya mengalami sakit buah pinggang sejak berumur 7 tahun kini 19 tahun, saya hampir putus harapan tetapi setelah pakcik saya dari Singapura memberikan TF, 3xTF Chewable and 1xTF+, saya sudah boleh buang air kecil semula. Terima kasih TF, dan Winners4Life. Drpd En Syed Alwi, Singapura
= Sinus
Anak saya telah menghidap sinus yang teruk selama 17 tahun dan telah melalui operation sebanyak 2 kali dengan kos lebih RM8,000. Hari2 dia menghembus hingus yang begitu pekat dan banyak, sehingga sinki selalu tersumbat. Walaupun telah makan vitamin C dan lain2 vitamin dengan dos yang tinggi, dia masih tidak berubah. Setelah kami diperkenalkan dengan Transfer Factor, saya mencuba memberinya 8 biji sehari selama 7 hari. Amat menakjubkan! Sinus anak saya terus sembuh lepas seminggu! Terima kasih En Zainal, Cikgu Jalil, Cik Anna dan En Akram dari Winners kerana memperkenalkan molekul ajaib ini kepada keluarga saya. Pn Zuraidah, Johor
=demam Denggi
Suami saya diserang demam denggi dengan tiba-tiba. Plateletnya turun dengan mendadak dan demamnya sangat tinggi. Kami terus menghantarnya ke hospital. Saya sangat bimbang kerana doktor mengatakan tiada vaccine untuk denggi. Suami saya hanya diberikan air dan perlu berihat supaya imun dia meningkat dan dapat melawan virus denggi tersebut. Dalam dua hari, dia telah menjadi kurus dan mukanya pucat kerana tidak boleh makan. Mujur saya terjumpa risalah dari kumpulan Winners yang diletakkan di cermin depan kereta kami di Darul Ehsan Medical Centre, Shah Alam. Saya terus menalifon dan langsung ke pejabat Winners yang terletak di bangunan yang sama. Syukur, setelah mendapat keterangan dari Pn Sheri dan penjelasan lanjut dari Dr Mior, saya memberanikan diri memaksa suami saya untuk mengambil Transfer Factor Plus 6 biji sehari. Alhamdulillah, selepas 2 jam pertama, keadaannya bertambah baik. Dan setiap kali di periksa, doktor mendapati plateletnya terus meningkat. Dia juga telah boleh makan nasi pada hari keesokannya. Dua hari kemudian, suami saya dibenarkan pulang! Alhamdulillah, syukur kami terjumpa Transfer Factor. Puan Khai, Shah Alam, Selangor
= Mata Rabun
Saya amalkan mengambil Transfer Factor kerana ingin mencegah penyakt. Selepas 1 bulan setengah, saya dapati mata saya yang rabun
0 Juri Awam:
Post a Comment