Sahabat..
terima kasih kerna terus setia ada disampingku..
Terim kasih kerna terus mendokong aq ,
agar aq tidak goyah..
Sahabat !
Indah hidup ini ditemani Kalian..
y amat2 memahami aq..
Kalian antara insan yang teristimewa buat aq..
selepas keluargaku..
Sahabat..
ampuni aq, maafkan aq, sorry , forgive me,
n semualah yang memaksudkan "maaf"
atas segala kekurangan diri aq,
kekhilafan sikap aq ,
aq hanya manusia biasa
yang apstinya tidak sempurna...
seringkali melakukan kesahalan tanpa aq
maafkan aq sahabat.. =)
Sahabat !
Kita semua semakin dewasa bukan ?
semakin menjauhi alam "ketidakmatangan "
so ,
aq harap ..
segala apa yang kita lakukan bersama
kala dahulu..
akan sering bermain diingatan kita
sebagai memori yang terindah !
Ketahuilah sahabat ku..
aq, sayang kamu selama2 nya..
aq akan terus setia menjadi sahabatmu
jika itu y kamu inginkan...
dan jika kamu mahu aq pergi dari hidupmu..
pasti aq melangkah bairpon berat..
kerna kebahagiaan mu..
adalah kebahagiaan ku..
sayang kamu semua !!muaxxx !
p/s :dedicate specially 4 all my "chingu" a.k.a friends a.k.a sahabat aq
0 Juri Awam:
Post a Comment