ok...
awini siyes...
aq ada mood utk mencoretkan sesuatu..
tentang MATHEMATICS...
erm....
ok,,,first aq start kenal nombor2 nie..
of cozla dari kecik..
didedahkan dgn formal masa masuk tadika..
then...
disina bermula keseronokan aq belajar math!
bg aq,math is fun!(masa 2 jekla!)
then start darjah 4,kat sk palekbang..
laju xsilap ku,ckgu razali y ajar math...
huh!...garang oh..cikgu nie...
xley jwab pe y dia tya n xsiap keje yer..siapla ko!
kerana gerunkan dia..ak berjaya mengahafal 12 sifir..
warh!teror g2..hahaa..(pdhal ramai ag kot da hafal sifir 2 b4 darjah 4..hehe)
masa 2 start kenal pecahan,formula utk kira luas n mcm2 ag...
haaa....
bermulala..
kepeninganku...n kemeluatan ku pada math..
(pesal xda math cm darjah 1 till 3.. haa??
kan senang tambah tolak jek..huhuh..)
ok...xpew2..ak masih ley bertahan..even exam xpernah dapat elok..ahaha
asyik atas pagar jek...
smpaila darjah 5...cm 2 jgak...
then...
bila masuk darjh 6,dekat SKDABB,(bangi!)
cikgu rodziah hanum telah mengubah mind set aq pd math!
siyes,start s2,..ak jadik syg balik dkat math,,,
(cmne xsyg....aq nie da macm cikgu jek...
asyik ak jek y kena tulis soalan n jwpan akt depan..hee)
awini siyes...
aq ada mood utk mencoretkan sesuatu..
tentang MATHEMATICS...
erm....
ok,,,first aq start kenal nombor2 nie..
of cozla dari kecik..
didedahkan dgn formal masa masuk tadika..
then...
disina bermula keseronokan aq belajar math!
bg aq,math is fun!(masa 2 jekla!)
then start darjah 4,kat sk palekbang..
laju xsilap ku,ckgu razali y ajar math...
huh!...garang oh..cikgu nie...
xley jwab pe y dia tya n xsiap keje yer..siapla ko!
kerana gerunkan dia..ak berjaya mengahafal 12 sifir..
warh!teror g2..hahaa..(pdhal ramai ag kot da hafal sifir 2 b4 darjah 4..hehe)
masa 2 start kenal pecahan,formula utk kira luas n mcm2 ag...
haaa....
bermulala..
kepeninganku...n kemeluatan ku pada math..
(pesal xda math cm darjah 1 till 3.. haa??
kan senang tambah tolak jek..huhuh..)
ok...xpew2..ak masih ley bertahan..even exam xpernah dapat elok..ahaha
asyik atas pagar jek...
smpaila darjah 5...cm 2 jgak...
then...
bila masuk darjh 6,dekat SKDABB,(bangi!)
cikgu rodziah hanum telah mengubah mind set aq pd math!
siyes,start s2,..ak jadik syg balik dkat math,,,
(cmne xsyg....aq nie da macm cikgu jek...
asyik ak jek y kena tulis soalan n jwpan akt depan..hee)
p/s;to cikgu rodziah hanum,walau dimaan pon cikgu sekarang...sy doakan cikgu sihat n bahagia selalu...moga suatu hari nanti,saya akan dipertemukan kembali dgn cikgu...
jutaan penghargaan dan ucapan terima kasih saya pada cikgu, utk segala ilmu y cikgu bagi,pengalaman y ckgu hadiahkan kpd sy..serta semngt y cikgu selalu sebutkan2 pada sy...smpai saat nie..sy msih ingat cikgu.. =')
jutaan penghargaan dan ucapan terima kasih saya pada cikgu, utk segala ilmu y cikgu bagi,pengalaman y ckgu hadiahkan kpd sy..serta semngt y cikgu selalu sebutkan2 pada sy...smpai saat nie..sy msih ingat cikgu.. =')
bila jek aq upsr...
alhamdulillah...results math aq membanggakan..
then...aku tekad...na teruskan kecemerlangan lam math(kononla!)
form1,aq msuk sek agama...kat baling...
erm....sek agamakan...ag2 sek rakyat..
so,akademik xtumpu sgt....
tp xlama,
ak pindah ke smk kg laut(1-5)
yeah!!disini bermula nya kebencianku pada math!!
form 1:1 maju...
cikgu hamidah ajar...
siyes!form 1 aq men2....huhu...xpernah na fokus pe y ckgu hamdah ajar..
sorry cikgu! =_="
last2....nyawa2 ikan jek results ku sepanjang form 1...
na tahu x,prime number,form 3 baru aku tahu apa dia kejadahnya prime number itu!
huh!..dahsyat x???hehehe
alhamdulillah...results math aq membanggakan..
then...aku tekad...na teruskan kecemerlangan lam math(kononla!)
form1,aq msuk sek agama...kat baling...
erm....sek agamakan...ag2 sek rakyat..
so,akademik xtumpu sgt....
tp xlama,
ak pindah ke smk kg laut(1-5)
yeah!!disini bermula nya kebencianku pada math!!
form 1:1 maju...
cikgu hamidah ajar...
siyes!form 1 aq men2....huhu...xpernah na fokus pe y ckgu hamdah ajar..
sorry cikgu! =_="
last2....nyawa2 ikan jek results ku sepanjang form 1...
na tahu x,prime number,form 3 baru aku tahu apa dia kejadahnya prime number itu!
huh!..dahsyat x???hehehe
p/s:to cikgu nik hamidah,ayn mtk maaf byak2 sbab xbg kosentrasi pada apa y cikgu ajar...
asyik main2 jew...cikgu pon tahukan??hehee...sebab 2 smapi f5 pon cikgu amsih ingat nama ayn...terharu ayn cikgu!=')
pepon ckgu,jutaan penghargaan n terima kasih sebab cikgu da bagi ilmu math pada ayn n kekawan....jasa cikgu pasti ayn kenang sampai bila2...walaupon ayn main2...n ayn nyesal sgt2...ayn tetap na ucap thanks pada cikgu...sebab,cikgu da bagi ilmu smpai ada kawan2 ayn dapat a n b...time exam....
=)
asyik main2 jew...cikgu pon tahukan??hehee...sebab 2 smapi f5 pon cikgu amsih ingat nama ayn...terharu ayn cikgu!=')
pepon ckgu,jutaan penghargaan n terima kasih sebab cikgu da bagi ilmu math pada ayn n kekawan....jasa cikgu pasti ayn kenang sampai bila2...walaupon ayn main2...n ayn nyesal sgt2...ayn tetap na ucap thanks pada cikgu...sebab,cikgu da bagi ilmu smpai ada kawan2 ayn dapat a n b...time exam....
=)
ok....masuk form 2:2 jaya
cikgu math ku time 2..hero...hehe...
CIKGU RAZMAN =)
cikgu y paling sempoi...
disebabkan kesempoian diala...aq jadik bertambah malas n main2 lam kelas..
adoyai....bila f1 ag xfaham,masuk f2,bertambah bengongla aq...huhu
asyik borak n tido jek keje aq..huhuh...maaf cikgu!
time exam...mulala meraban...hehe....(semua org pernah buat)
then...balasannya....aku lulus pon ckup2 mkan..n kbyankannya xlulusla..huhu..
terukkan???
cikgu math ku time 2..hero...hehe...
CIKGU RAZMAN =)
cikgu y paling sempoi...
disebabkan kesempoian diala...aq jadik bertambah malas n main2 lam kelas..
adoyai....bila f1 ag xfaham,masuk f2,bertambah bengongla aq...huhu
asyik borak n tido jek keje aq..huhuh...maaf cikgu!
time exam...mulala meraban...hehe....(semua org pernah buat)
then...balasannya....aku lulus pon ckup2 mkan..n kbyankannya xlulusla..huhu..
terukkan???
p/s:to cikgu razman...jasamu dikenang cikgu!laupun sy banyak main2 lam kelas...selalu tido,keje cikgu soh wat sy xbuat(sbab xpaham..bkan malas..hehe)tp,sy ingat lagi,topic last y transformation 2...sy wase itulah ilmu y paling melekat di otak sy smpai skunk... =)jutaan terima kasih dan pengahrgaan buat cikgu....
form3..:3 jaya..
cikgu math:TEACHER AZLINA..
tidak melampau aq katakan,post kali nie aku wat lebih utk mendedikasi kan kepada teacher kesayanganku,teacher y telah menyelamatkan ak dari etrus tergelincir,teacher y terlalu banyak dengan kata2 nasihat,senyuman y murah..serta pemberi ilmu y tidak pernah lokek!
cikgu math:TEACHER AZLINA..
tidak melampau aq katakan,post kali nie aku wat lebih utk mendedikasi kan kepada teacher kesayanganku,teacher y telah menyelamatkan ak dari etrus tergelincir,teacher y terlalu banyak dengan kata2 nasihat,senyuman y murah..serta pemberi ilmu y tidak pernah lokek!
januari:
first tgk jadual:
aq:sapa ngajar math weh???puan azlina??
y mana r???
kawan2ku:xtahulah...rasa cikgu y pakai tudung labuh 2...aq dengar sedap belajar ngn ticer nieh....
aq:wat mano ek??xcam aq..esok ado ke masa dia??olosla...baru minggu pertama sek...xkan aq na ada telur aye doh...erm...malas sero...na mari..huhuh...ticer nie bekeng dok???
kwn2ku:xtahulah..harap2 dok bekengla..huhu..
**pastu bermulalah episod pembelajaran ngn ticer azlina....setiap kali dengar ada masa math jah,,,,aq jadi malas na mari koloh,rasa takut n mcm2.,..tp bila je ticer masuk kelas...semua perasaan 2 hilang...ngntuk pon dop...boleh plop ak tengok ko pape itam...huh!aura teacher nie mmg kuat.,aq y kaki tido pom xley na lelap time kelas math..mmg sedap sgt cara pengajaran ticer....ticer suka bertanya...tp xpernah na marah...ticer baik sgt2... =)
first exam:bulan 3
time dpat results;
aq:huh!fail lagi...olos...sedeynyo..malu ko saem2 aq...huhu....padahal pehe doh...bakpo xley jawab jgk..huhuh
teacher:xpew ayn..usaha lagi..lmbat lagi pmr...
aq;of cozla xsedey da...dgn math...da selalu fail..time dapat results jah kcewa..pahtu xdop dohla..hehe
xpew...aq stdy lagi....
**exam pertgahan tahun...dapat results..
aq:haaa.....???fail lagi???@#@$%^&$&*..benci math!aq stdy pom..po xstdy jah..mengom!malas caro doh aq ko math!
teacher:sempat lagi nie..cuti awak wat latihan banyak2...kalu ada apa2,datang jah rumah sy...
aq:mcm biasa..cuti...esok bukak sek baru ngadap buku..hehe....n umah cikgu??seganla!
huhu.....
first tgk jadual:
aq:sapa ngajar math weh???puan azlina??
y mana r???
kawan2ku:xtahulah...rasa cikgu y pakai tudung labuh 2...aq dengar sedap belajar ngn ticer nieh....
aq:wat mano ek??xcam aq..esok ado ke masa dia??olosla...baru minggu pertama sek...xkan aq na ada telur aye doh...erm...malas sero...na mari..huhuh...ticer nie bekeng dok???
kwn2ku:xtahulah..harap2 dok bekengla..huhu..
**pastu bermulalah episod pembelajaran ngn ticer azlina....setiap kali dengar ada masa math jah,,,,aq jadi malas na mari koloh,rasa takut n mcm2.,..tp bila je ticer masuk kelas...semua perasaan 2 hilang...ngntuk pon dop...boleh plop ak tengok ko pape itam...huh!aura teacher nie mmg kuat.,aq y kaki tido pom xley na lelap time kelas math..mmg sedap sgt cara pengajaran ticer....ticer suka bertanya...tp xpernah na marah...ticer baik sgt2... =)
first exam:bulan 3
time dpat results;
aq:huh!fail lagi...olos...sedeynyo..malu ko saem2 aq...huhu....padahal pehe doh...bakpo xley jawab jgk..huhuh
teacher:xpew ayn..usaha lagi..lmbat lagi pmr...
aq;of cozla xsedey da...dgn math...da selalu fail..time dapat results jah kcewa..pahtu xdop dohla..hehe
xpew...aq stdy lagi....
**exam pertgahan tahun...dapat results..
aq:haaa.....???fail lagi???@#@$%^&$&*..benci math!aq stdy pom..po xstdy jah..mengom!malas caro doh aq ko math!
teacher:sempat lagi nie..cuti awak wat latihan banyak2...kalu ada apa2,datang jah rumah sy...
aq:mcm biasa..cuti...esok bukak sek baru ngadap buku..hehe....n umah cikgu??seganla!
huhu.....
sebelum exam percubaan...inilah y merubah aq =')
aq ingat lagi,time 2 aq sakit...lupa sakit apa
minggu 2,ticer azlina y bertugas...
so,dia hantar aq balik rumah...
dalam kereta myvi dia:
aq ingat lagi,time 2 aq sakit...lupa sakit apa
minggu 2,ticer azlina y bertugas...
so,dia hantar aq balik rumah...
dalam kereta myvi dia:
teacher:mcmmana ayn?boleh ikut apa y sy ajar dalam kelas?boleh paham?
aq;boleh teacher..sy paham...(smbil angguk2)
teacher:bagusla...awak buat latihan x lepas 2??
aq:erm...ada jgk teacher sy buat...tp banyak y sy xboleh buat...sy da give up teach..
sy da usaha...tp xda apa pon..math susah teacher
teacher:oo..kalu susah gak..mcmana awak na ambil add math nant..
aq:sy layakke na ambik add math teacher?math pon xleh bawak..nampaknya..sy xley masuk kelas sains la..
teacher:awak na masuk kelas sains kew?
aq:aa...mama sy harap sy ambik bio...tp sy xharap alngsung na lulus math pmr nant...
teacher:mesti mak awk sedih..awak xboleh masuk kelas sains..snggup ke awak buat mak awak sedih ayn??
aq:tunduk...ntahla teacher...
teacher:awak xboleh ptus asa..smpat lagi nie..awk an kejar..sy yakin awak boleh..knapa awak xyakin??sy tahua wak boleh buat...kawa2 ada...dorang boleh tulung...sy pon akan tulung...cuma 3 org je termasuk awak y xlulus math...sy akan pastikan semua lulus..sy xmahu tgk anak murid sy gagal dibawah sy...sy xmahu tgk anak didik sy anggap math payah...awak ekna usaha lagi...solat wajib tmbh sunat..banyak2 mtk dilapangkan hati...ok?sempat lagi nie...sy yakin awak boleh...
aq:terima kasih teacher..sy janji sy akan usaha lagi.,.teacher tolong doakan sy jgk(terharu).
teacher:sy xpernah xdoakan utk anak2 murid sy....awak kena banyak buat latihan..bila2 masa awak boleh dtg jumpa sy...ok ayn?
sejak 2 lah..
aku mula fokus.,mula wat banyak2 latihan..sebab ak da janji na usaha dgn teacher...ak ajdik rjin dgr kat2 teacher...n ak xmhu wat mama kcewa dgn aku..
percubaan pmr;results...
kertas math ak..kali nie,teacher tanda depan ak sendiri...ak melihat dimana keselahan aku...ak melihat keterujaan teacher apabila ak jawab soklan 2 betul..n aq lihat kegusaran pada raut ticer bila aq jawab soklan senang pon...salah!
percaya x???y aku XLULUS!!! ='(
arghhh!!!!
teacher:tetap dgn senyumannya...ttp memberi smgt..ttp membantu....
aq xboleh ptus asa!!!terus berusaha...berusaha...berusaha....
pra pmr:results....AKU GAGAL LAGI!!!!n inilah kali pertama dalam hidup aq,aq menangis kerana belajar..menagis kerana math..mnangis kerana kecewa n malu dgn kawan2ku...esp:fida,watie,nashu,dila,mecna.ayu n mastura(y smmgnya teror math)
kawan2 memeluk aq,memujuk aq...n dowang janji utk tolong aq...tq kawan2 semua
2minggu sebelum exam(kalu xsilap ak)teacher kena gi kursus...
so,ari 2 dia masuk kelas n ckp apda ketua,ambik satu kotak atas meja dia n pastikan semua owg dapat soklan2 latihan 2.semua owg perlu ajwab semua kertas 2.y da terer,kukuhkan...y masih berusaha,teruskan...n teacher dtg pada aq,sy nak mtk tolong pada awak ayn,boleh awak tolong ajwab semua soklan2 lam kotak 2?
kalu awak xboleh ajwab...tya kawan2 ok..sy harap awak tolong sy..sy tahu awak bolh =)
..sepanjang minggu 2...ari2 ak...diisi dgn math...hbs owg aq tya,..mujur kawan2 ku dila,pida,mecna,nashu n watie serta mastura aini n akmal..xpernah jemu tulung ak...xpernah jemu bg aku paham...tahnks kawan2... =)jasa anda semau sy kenang smpai mati!
dirumah,disekolah,siang,mlam,pagi,ptg,...math...math...,.math.....
tibala pmr..:
sblum 2,teacher ckp y dia akn menunaikan haji,,,n dia akan balik selepas bukak sekolah thun depan...so,dia harap anak2 murid dia..semuanyer cmerlang..n bla dia ablik,dia nak tgk keputusan kmi..
n techer ckp pada ak:jgn mengalah....nie da medan terakhir...gunakan smuanya...jgn takot jgn gementar...awak boleh...sy cabar awak,sy an tgk awak dapat A pmr nie...n tahun dpaan sy balik,awak duduk kelas 4gemilang...boleh??
aq:sy cuba cikgu...doakan sy cikgu,..terima aksih cikgu..sy cuba utk xkecewakan cikgu....
2,3 hari sblum tima results pmr:
debar2..tkot..seram sejuk...mcm2 da ak mimpi..y palin ak takut adalah math...
ak rasa ak akan gagal..huhu..
ambil results:
haa?????MATHEMATICS A???????
betulke nie results ak????betulkew??????
XPERCAYA!!!!!
tapi itulah hakikat...
yeah!!!at last......ak mengis sekali ag kerana math...bukan kerna gagal...tp sebab ak dpaat A!!!byangkan...y selalu dapat 40 kebawah...dapat A
....Betulla kata2 pujangga...usaha tangga kejayaan..kegagalan sbg pengajaran...
(^_^)
istimewa buat ticer azlina:
teacher:bagusla...awak buat latihan x lepas 2??
aq:erm...ada jgk teacher sy buat...tp banyak y sy xboleh buat...sy da give up teach..
sy da usaha...tp xda apa pon..math susah teacher
teacher:oo..kalu susah gak..mcmana awak na ambil add math nant..
aq:sy layakke na ambik add math teacher?math pon xleh bawak..nampaknya..sy xley masuk kelas sains la..
teacher:awak na masuk kelas sains kew?
aq:aa...mama sy harap sy ambik bio...tp sy xharap alngsung na lulus math pmr nant...
teacher:mesti mak awk sedih..awak xboleh masuk kelas sains..snggup ke awak buat mak awak sedih ayn??
aq:tunduk...ntahla teacher...
teacher:awak xboleh ptus asa..smpat lagi nie..awk an kejar..sy yakin awak boleh..knapa awak xyakin??sy tahua wak boleh buat...kawa2 ada...dorang boleh tulung...sy pon akan tulung...cuma 3 org je termasuk awak y xlulus math...sy akan pastikan semua lulus..sy xmahu tgk anak murid sy gagal dibawah sy...sy xmahu tgk anak didik sy anggap math payah...awak ekna usaha lagi...solat wajib tmbh sunat..banyak2 mtk dilapangkan hati...ok?sempat lagi nie...sy yakin awak boleh...
aq:terima kasih teacher..sy janji sy akan usaha lagi.,.teacher tolong doakan sy jgk(terharu).
teacher:sy xpernah xdoakan utk anak2 murid sy....awak kena banyak buat latihan..bila2 masa awak boleh dtg jumpa sy...ok ayn?
sejak 2 lah..
aku mula fokus.,mula wat banyak2 latihan..sebab ak da janji na usaha dgn teacher...ak ajdik rjin dgr kat2 teacher...n ak xmhu wat mama kcewa dgn aku..
percubaan pmr;results...
kertas math ak..kali nie,teacher tanda depan ak sendiri...ak melihat dimana keselahan aku...ak melihat keterujaan teacher apabila ak jawab soklan 2 betul..n aq lihat kegusaran pada raut ticer bila aq jawab soklan senang pon...salah!
percaya x???y aku XLULUS!!! ='(
arghhh!!!!
teacher:tetap dgn senyumannya...ttp memberi smgt..ttp membantu....
aq xboleh ptus asa!!!terus berusaha...berusaha...berusaha....
pra pmr:results....AKU GAGAL LAGI!!!!n inilah kali pertama dalam hidup aq,aq menangis kerana belajar..menagis kerana math..mnangis kerana kecewa n malu dgn kawan2ku...esp:fida,watie,nashu,dila,mecna.ayu n mastura(y smmgnya teror math)
kawan2 memeluk aq,memujuk aq...n dowang janji utk tolong aq...tq kawan2 semua
2minggu sebelum exam(kalu xsilap ak)teacher kena gi kursus...
so,ari 2 dia masuk kelas n ckp apda ketua,ambik satu kotak atas meja dia n pastikan semua owg dapat soklan2 latihan 2.semua owg perlu ajwab semua kertas 2.y da terer,kukuhkan...y masih berusaha,teruskan...n teacher dtg pada aq,sy nak mtk tolong pada awak ayn,boleh awak tolong ajwab semua soklan2 lam kotak 2?
kalu awak xboleh ajwab...tya kawan2 ok..sy harap awak tolong sy..sy tahu awak bolh =)
..sepanjang minggu 2...ari2 ak...diisi dgn math...hbs owg aq tya,..mujur kawan2 ku dila,pida,mecna,nashu n watie serta mastura aini n akmal..xpernah jemu tulung ak...xpernah jemu bg aku paham...tahnks kawan2... =)jasa anda semau sy kenang smpai mati!
dirumah,disekolah,siang,mlam,pagi,ptg,...math...math...,.math.....
tibala pmr..:
sblum 2,teacher ckp y dia akn menunaikan haji,,,n dia akan balik selepas bukak sekolah thun depan...so,dia harap anak2 murid dia..semuanyer cmerlang..n bla dia ablik,dia nak tgk keputusan kmi..
n techer ckp pada ak:jgn mengalah....nie da medan terakhir...gunakan smuanya...jgn takot jgn gementar...awak boleh...sy cabar awak,sy an tgk awak dapat A pmr nie...n tahun dpaan sy balik,awak duduk kelas 4gemilang...boleh??
aq:sy cuba cikgu...doakan sy cikgu,..terima aksih cikgu..sy cuba utk xkecewakan cikgu....
2,3 hari sblum tima results pmr:
debar2..tkot..seram sejuk...mcm2 da ak mimpi..y palin ak takut adalah math...
ak rasa ak akan gagal..huhu..
ambil results:
haa?????MATHEMATICS A???????
betulke nie results ak????betulkew??????
XPERCAYA!!!!!
tapi itulah hakikat...
yeah!!!at last......ak mengis sekali ag kerana math...bukan kerna gagal...tp sebab ak dpaat A!!!byangkan...y selalu dapat 40 kebawah...dapat A
....Betulla kata2 pujangga...usaha tangga kejayaan..kegagalan sbg pengajaran...
(^_^)
istimewa buat ticer azlina:
xda ungkapan y dapat sy ungkapkn pada ticer...jutaan-jutaan-n=berbillion infiniti sy ucapkan pada ticer...terima aksih ticer utk segala imu2 y ticer berikan pada sy....dgn ticer,sy mampu cover 3tahun mathematics punya silibus...dgn ticer sy tahu apa i2 prime number..sy tahu na kira circle,sy sanggup hafal formula luas,jarak...dgn ticer sy kenal erti usaha...dgn ticer,sy kenal erti smgat,sy kenal erti kegagalan.sy kenal erti payah...sy kenal erti kejayaan...kerana ticer...sy beradadi 4 gemilang,5gemilang(satu-satunya kelas sains tulen d smkkl)
sy berani ambil add math..kerana ticer sy berjaya jejakkan kaki ke matriks.kerana ticer,sy terus berusaha utk cmerlang math....ticer,bagi sy,andalah sri kandi anak2 bangsa...
anda pejuang kecemerlangan anak2 bangsa...
keikhlasan anda mendidik..telah membentu sy menjadi manusia...
doa sy.moga ALLAH akan terus memelihara teacher dalam redha dan rahmatnya..di dalam hidayah dan taufiknya...di dalam kebahagiaan dan kesihatan yang baik s
erta dipangjangkan umur...kerna sy tahu..masih ramai adik2 sy diluar sna,esp smkkl..memerlukan khidmat teacher...
to all dak smkkl:kutipla ilmu sebanyak mungkin disekolah...walau dengan siapapun cikgu....hormatilah mereka... =)
teacher,YOU ARE THE GREAT N THE BEST TEACHER EVER I HAD!!!...TEACHER,..THANKS 4 ALL U MAKE 4 ME...I'M APPRECITE ALL OF THAT...ALWAYS REMEBER U TEACHER....MAY ALLAH BLESS U!!!..
AMIN......'
dedikasi khas:
buat guru2 mathku.... =0.
nant ak smbung lagi kat post lain..hehee
math masa f4,f5 n matriks,,,
tgu.....
sy berani ambil add math..kerana ticer sy berjaya jejakkan kaki ke matriks.kerana ticer,sy terus berusaha utk cmerlang math....ticer,bagi sy,andalah sri kandi anak2 bangsa...
anda pejuang kecemerlangan anak2 bangsa...
keikhlasan anda mendidik..telah membentu sy menjadi manusia...
doa sy.moga ALLAH akan terus memelihara teacher dalam redha dan rahmatnya..di dalam hidayah dan taufiknya...di dalam kebahagiaan dan kesihatan yang baik s
erta dipangjangkan umur...kerna sy tahu..masih ramai adik2 sy diluar sna,esp smkkl..memerlukan khidmat teacher...
to all dak smkkl:kutipla ilmu sebanyak mungkin disekolah...walau dengan siapapun cikgu....hormatilah mereka... =)
teacher,YOU ARE THE GREAT N THE BEST TEACHER EVER I HAD!!!...TEACHER,..THANKS 4 ALL U MAKE 4 ME...I'M APPRECITE ALL OF THAT...ALWAYS REMEBER U TEACHER....MAY ALLAH BLESS U!!!..
AMIN......'
dedikasi khas:
buat guru2 mathku.... =0.
nant ak smbung lagi kat post lain..hehee
math masa f4,f5 n matriks,,,
tgu.....
0 Juri Awam:
Post a Comment