aq de sowg kawan nie...
laki???puan???
biarlah rahsia...
y mana paham n tahu...senyap2 je ek...
ok.....
xla lama kawan...
tp aq ase da cukup kenal dia...
a*** n ****k
n semua y berkaitan...
aq xkisah semua nie...
y aq kisah skunk...
skap xberpegang pada pendirian..
cakp jek berapi2...
tp tarakkkk.....
adoi....cakap 2....iye2 jek...
tp erm....
skunk ak wase dia nyer 'over'
lagi lagi over dari ak n kekawan
y bercinta!
(but,aq single ae skunk..hehe)
pape jewla eh....
saja jek na lepas geram kat sini..
susah cari ak...
senang.....
erm
hancurrr.....
buat kawanku itu:
sorry der!ak xperlu kawan hipokrit cam ko...
ak cuma na tgk jek...pe y akan jadi ngn ko..
ak hope ko xterbabas lebih2!.
skunk ko terbabas ngn pendirian y ko buat depan ak...
pape jewla...aq xcemburu tgk ko bahagia..
aq pon tumpang gembira...
tp....
ko salahla...
kalu ko xover act dari dulu...
buat cam biasa jek..
xdala owg na bidas ko!
n satu ag....awal2 a na mtk maaf...
if pasni2...ak xtegur ko daa...
ukan an ptuskan persahabatn..
tp...ak ase xsesuai r na kawan ngn ko..
xlayak owg kata!
satu...ag..
ak xpenah suka ko,ada feel kat ko..or semua y berkaitan di atas ok!
xda....xkan ada..n xpernah ada!
so,plz k....ckp kat ko 'punyer'..
jgn libatkan ak...ok!..
selama ni ak bek ngn ko..sebab ak suka berkawan dgn ko...
ak suka sikap ko..
ceria ko n ramah ko..
tp syg derr....
ko silap cara la...
xpew2...
ak halalkan.. =)
pasni..pepe jadi,ak xmo masuk campur!xmo!paham???
laki???puan???
biarlah rahsia...
y mana paham n tahu...senyap2 je ek...
ok.....
xla lama kawan...
tp aq ase da cukup kenal dia...
a*** n ****k
n semua y berkaitan...
aq xkisah semua nie...
y aq kisah skunk...
skap xberpegang pada pendirian..
cakp jek berapi2...
tp tarakkkk.....
adoi....cakap 2....iye2 jek...
tp erm....
skunk ak wase dia nyer 'over'
lagi lagi over dari ak n kekawan
y bercinta!
(but,aq single ae skunk..hehe)
pape jewla eh....
saja jek na lepas geram kat sini..
susah cari ak...
senang.....
erm
hancurrr.....
buat kawanku itu:
sorry der!ak xperlu kawan hipokrit cam ko...
ak cuma na tgk jek...pe y akan jadi ngn ko..
ak hope ko xterbabas lebih2!.
skunk ko terbabas ngn pendirian y ko buat depan ak...
pape jewla...aq xcemburu tgk ko bahagia..
aq pon tumpang gembira...
tp....
ko salahla...
kalu ko xover act dari dulu...
buat cam biasa jek..
xdala owg na bidas ko!
n satu ag....awal2 a na mtk maaf...
if pasni2...ak xtegur ko daa...
ukan an ptuskan persahabatn..
tp...ak ase xsesuai r na kawan ngn ko..
xlayak owg kata!
satu...ag..
ak xpenah suka ko,ada feel kat ko..or semua y berkaitan di atas ok!
xda....xkan ada..n xpernah ada!
so,plz k....ckp kat ko 'punyer'..
jgn libatkan ak...ok!..
selama ni ak bek ngn ko..sebab ak suka berkawan dgn ko...
ak suka sikap ko..
ceria ko n ramah ko..
tp syg derr....
ko silap cara la...
xpew2...
ak halalkan.. =)
pasni..pepe jadi,ak xmo masuk campur!xmo!paham???
0 Juri Awam:
Post a Comment