Ayn Syamira's

Portfolio
haaaaa ..nie nak cita ,
si az atau S.A nie , adalah isnan y agak2 istimewa la kot buat aq...hahaa... opps !
istimewa cmne tuh ???
haaa...dia kawan tp mesra gitu  hihh..hi
na cita nie ..na tau pe y dia da buat ??
dia tipu dia meninggal !!..hahaa...cmen tuh ??
ala y mesej2 tuh...
tulis y amcm ayat2 dia meninggal gitu ,ruapanya mesej tu saja na mengkantoikan aq adeyh !
yeey jek ak percaya...
dapat ,mesej tuh , terus cm nak nangis....(bukan nak la..tp nangisla..huhu)
sayang weh ! hahahaaa
siap roomate2 aku semua kaget dowh....
siap soh aku banyak bersabar2...
aq punya gelabah (dah mmg kaki gelabah)...
kol la no dia...tpa xda orang angkat...dahla time tuh time maghrib....adusss...
gila ko...orang aku sayang tuh ! meninggal ????
huhu.....
sedey2....
ak sembahyang maghrib then doa2 untuk dia..mtk2la  dia xmati...(adake doa cmnie??)...huhu...terpaksa la..huhu
pas solat prepare na baca yassin njie...tp try gak kol lagi no dia...
tuttt....tuttt...tutt...jeng2
ada orang angkat !
pastuh dgr glak2....
ak pelik , 2 sore AZ tuh !...
hoiii!
gila apa..terkejut aq...
pastu sambil2 dia gelak dia soh hbskan baca msg...
aku pon bacala smpai hbss.....
haaaa?????
grrrrrr... !
main2 aja ?????adeyh ! tertipu tipah ! (x2... tetripu cik ayn ! )
hambekkk ko !.sapa soh xbaca msej perabih...kan da kena gelak bagai dek gegar bumi..huhu...
nyanyo ko ambo....
Si AZ plak sedap2 gelak xhengat bumi !...huhuhu
sempatlah kena membebel dek aq..huhu
...........................................................
apa derrr....mati pon wat main..huhu...kalu neyr ak ada jantung xpasal2 aq y innalillah...huhu...(mintak jauh)..
ok2....


pengajarannya , jangalah wat main2 ek...kesian kawan2..iye2 dah na doakan kita..hehehee..
1 ag , SILA HABISKAN BACA MESEJ SMPAI NAMPAK TARIKH , N MASA ok ???
heheheee


p/s:Cik S.AZ** ! main2 ag , sy godam awak ! mau cabut jantung nieh tau ! huhu...
jgn main2 ag ek...sy nie senang percaya...nant  kesian awak , smpai gelak tergolek2...hihi...
Next PostNewer Posts Previous PostOlder Posts Home