Ok... arini aq terbaca balik all the y JATE NIE hantar2 link yang ada gambar aq.. ko "SAEM SO GU"..
HUH!!!!!!
Benda ni tau lepas ag..time 2 aq sound dah...tp aq sound gitu2 jah...aq xbaca gapo dia tulis..
Nie baru aq pehey..2 pom..mujur 'SAEM" aq tolong oyak...
natam 2 sejak koloh ag tak reti puah dengan aq!!
Natam apa nak pong aq xtahu!!
kepada 'NATAM TUH" = A . AIMAN : =
Mu nie xpade
na wat main ko ore !
mu ingat ore xdop perasaan ko haa ???
aq raso mu nie GILO DOH !
Aq tau diri aq pon xsempurna , hodoh , tapi aq xpernah hina ore !
wat main ko ore !
mu ngan aq bukan saem , bukan pernah kecek , ak usaha elak xse ada masalah ngan POK - POK mu ,
tapi , mu mcam xpuah ati ngan aq jah !
wat xkecek ngn mu nie lah mu cari masalah ! mu xpuah ati gapo gak jate??? ,
Doh 2 , hina ore ,wat main ko ore , ngato ko ore kot belakang ! NAKUT HAPAH!
Berani gak mai la dumah aq ! depan ngan aq! oyak gapo xpuah ati ! gapo salah aq !
setakat belake ! xdop
WEI! mu dok panggil aq macam2 , hina motor PFA aq bakpo haa???
ABAH Aq beli motor 2 ngan hasil titik peluh yo bukan ngan
SANGKUT GAPO NGAN MU HAAA ???
Pade ngan motor PFA 2 LA , aq berjaya sampai tahap nie ! pade MU beragah ngan moto "LC "
XGI Mana jugak ! natam molep !
xpOW r....mu ingat modoh2 aq na lupa semua 2 ????
mak pak aq wi napa ko aq AYN SYAMIRA , Y mu na hina nama ore 2 bakpo ???
Mu ni dohla wat fitnah ! pade mulut berulat gitu jah mu nie ! x kabar diri kito tuh !
nyaknyo ko mok pok mu boleh anak jate gini ! xguno !
sapa loni aq pikir gapo wat mu benci lajop ko aq haa ??
aq make xpernah mtk ngan mu , xpernah ngemis dengan mu !
aq hidup xpernah nyusah mu !
aq xpernah hinA - hina mu !
aq xpernah wat mu sakit ati !
MU NI GILA KOT KEW ??
hahaaaaaa....... GILO !
Aq xtahulah takut dok sekelas , aq kehulu hilir dalam kelas wat mata mu jadi buto ko , jadi kabur ko ,
suara aq wat mu pengse ko , diri aq wat udoh nie gelewat depe mata mu ko !
AQ MINTAK MAAF !
BUKAN AQ MINTAK , TAPI HAKIKAT ALLAH AQ XLEH LAWAN !
BENCI SETARO MANA PON MU KO AQ , SEBAB DIRI AQ , MAKNANYA MU BENCI KEJADIAN ALLAH..
AQ BERSYUKUR NGAN HIDUP N DIRI AQ , AT LEAST AQ XDOP NGEMIS KO MU !
AQ BOLEH BERJAYA MASUK U , BOLEH BERJAYA SAMPAI TAHAP LONI !BUKAN SEBAB MU !
AQ NAK MU TAHU JAH ! SEBELUM HINA ORE , WAT MAIN KO MARUAH ORE , WAT FITNAH PASAL ORE , CERMIN DIRI DULU !
MU INGAT AQ AKAN DIAM DENGAN GAPO MU WAT , MU SALAHLA !
AQ XKAN MAAFKAN MU ! BIARLAH ORE KATA AQ NI GAPO PUN !
SELAGI AQ XTAHU BAKPO MU BENCI KAT KU LAJOP , AQ XMAAF KO MU !
BEYEH ?
0 Juri Awam:
Post a Comment