Ayn Syamira's

Portfolio

BFF 4ever!! =)gOtcha miss n luv u all!!!

Leave a Comment
ok....dis first time...aq story about kawan2 terbaikku...kat umt.. =)
b4 nie....aq xcite sebab aq na hide kan dorang.,..takut...ada jek y na kacau2 dwg..hahaa...(cehhh!!alasan jek!)..hehe....ok....
ok....
first bff aq:
iaitu.....HAZZA ROSHADA
*asal negeri sembilan..
*now dok klang...
*anak ke2...
*terlalu obses utk diet!!haha(even dia da kurus...)tp,asyik...na kurus lagi2 jgk...aish!pening aq..hahaa
*terlalu...teramat...terover...suka kat artis korea...especially super junior band....!!n amat2 minat khuhyun...tp skunk da beralih minat kepada buah ati pengarang jantungku..iaitu RYEOWOOK!!!hehe..
*skunk dia fall in luv with (taekyung..u're beautiful hero)...lau xsilap band ft island...eh???
*pegawai polis 2!!(suksis)..hehee...
*totally suka shoping2...heehe.. =)
*suka komik n novel....
*n dia buat twitter semata2 na follow suju nyer perkembangan...aish!hehee...
*kawan y boleh dibawa utk berbincang...senang an mtk tolong...n dia la supervisor utk nota2..y dia dapat dari senior...kitaorg...tlg copy2 jek..hahaa....

to hazza:u're almost the best friends 4 me!!hopes...we can always as friends...n achieve our dream....2gether...hehee =)....lots of luv 2 u!!!

***********************_________________*******************************
second bff aq:RASIDAH A.K.A (shidah)
*sangat pendiam when first time kitaorg jadik kawan..
*fokus lam kelas...
*rajin sgt2....huhu....jeels sgt tau!
*org johor...jawa dow!hehehee
*suk teman aq gi library... =)
seorang teman y sgt2 senang utk mtk tolong... =)
*kitaorg suka buat mesyuarat tingkap...hehee...ini kerana bilik kami agak bertentangan... =)
*suka ambik gambar...n curi2 snap gambar org!haish!hehee...

to shidah:ko mmg terbaik!hehe...sayang ko sgt2... =)....hope our friendship never lasting ae... =)...lots of luv!!!

*********************_____________________****************************
third bff aq:zaheera...
*sorang lagi peminat korea!!...*suka tgk cita2 korea...ag2 y jiwang2...
*org batu pahat nie!!
*pendiam n suka senyum...
*cakap lemah lembut...
*n jarang makan!!..yeah!!!jeless!!!
*sgt2 fokus lam kelas....tp bial kena kacau kat aq...senyum jek..hahaa....
*suka beli epop...
*suka layan kepala ku y tingtong skit..hehehe...
*sanagt baik!ewahhh!!!haha...

to zera:thanks 2 be my friends...always keep ur smile...!that make me calm!!hehe.. =)lots of luv...!!!

**********************____________________***************************
fourth bff aq:NAZURAH
*ore kuala krai...
*sore lg penggila korea....huh!tension aq ngn dorang nie...hehee
*xpendiam sgt....tp xbanyak ckp sgt..hehee
*sangat2 rajin....bertanya...n sgt2 suka membuat aq berfikir dgn apa y aq ckp..esp. melibatkan pelajaran,.. =_="hehee...
*xsuka bi..tp dapat b jgk bi!tension kot...haish!
*sangat simple orgnyer...
*xsuka sgt berkawan dgn laki..
*dak teknik nie..hehee...

to zura:sorry if aq ada wat ko terasa ati... =)...o-o ok??pape pun...mu ttp saing ak sampai bila2...mu kew...first org y ak kenal di umt nie!!lots of luv...!!!!

****************______________________******************************
fifth bff aq:suliza..
*gewe TB..hahaa...(apa kes aq nie??jual nama bf dia!!hahaa...)
*sangat2 putih!
*ore kampung aq nieh!! =)
*suka ketawa n suka senyum...
*mari lambat sokmo kelas..hahaa...(sem 1)....sem 2 xley doh...hahaa...
*suka balik kelate...!(mcmla ak xsuka!)hihi...
*bahagia loni... =)
*sangat2 rajin.... =)..
to sue:thanks 4 everythim deh....saem 4ever ok????hehe...lot of luv!!!
**************___________________*************************************
sixth bff aq:YMAMA..
*single indian lam kelas ku...(cam ratu la..haha)
*sangat2 baik...
*sentiasa diapit oleh chinese boy...(jun,steve n shin)
*comel!
*peminat MU y teramat2 minat....aq rasa kalu MU tau dorang de peminat cam ymama nie....haish!msti dorang terharu!..hahaa
*sanagt2 suka bawak payung...! =)...

to ymama:u're the first indian...y berkawan dgn i....u should bangga ok??hahaa....gurau jek.. =)bff ok??? (*_*)...lots of luv!!!



***************************************************************************
2 la serba sikit(bohong..!serba banyak tu!)...tentang kawan2 ku di umt nie.. =)
hope2..sampai bila2 friendship ini..berkekalan... =)

I LOVE U ALLL SO MUCH!!!!THANKS COZ ALWAYS WANT 2 BE MY FIRENDS...
ALWAYS KEEP ME AS UR FRIENDS..
S SUDI LAYANKU Y KEPOH INI!!!..... =')
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

0 Juri Awam: