
dah dekat 2minggu aq tinggalkan bumi kmpk..bau terasa bahang kerinduan..
kat kmpk lah aku kenal dunia sebenar..kenal mana musuh mana kawan..
tau nak manage life aq biler brjauhan dengan keluarga...
seronok..tapi tetap ada pahitnyer..biasala asam garam kehidupan...betulkan??
kalu tak ada pahitnyer..xmatangla..hehehe..
aku dedikasikan jutaan terima kasih yang tak terhingga buat semua pensyarah yang pernah mengajar aku..masa aku kelas H3T21 AND H1T5...terima kasih atas segala ilmu yang dicurahkan..semua ilmu tu amat berguna buat aq..dan semestinya untuk semua pelajar kmpk..
0 Juri Awam:
Post a Comment